Hitvallás

„Ha nincs arcunkon érzés,
olyan, mintha a halotti maszkunkat mutatnánk.”

2008. szeptember 12., péntek

Magyar népdal: Kisangyalom (Deep Forest: Freedom cry)

Magyar népdal: Kisangyalom (Deep Forest: Freedom cry)





Úgy hallgatja az eső suhanását,
engedjék el rég nemlátott urához.
Korán reggel feltekintek az égre,
kényes bugyli komisz kenyért levágja.
Boci baja, az is itt lett elvágva.
Korán reggel feltekinték az égre.
Én kisangyalom!

Úgy hallgatja az eső suhanását,
engedjék el nemrég látott urához.
Korán reggel feltekintek az égre,
van egy madár, aki elhordja majd.
Én kisangyalom!

Bele vagyok elevenen temetve, elevenen
sárgulok is, de nagyon.
Anyus, majd megírom, hogy mikor szabadulok.

Én kisangyalom!

Úgy hallgassa az esőt!
Van egy madár, aki elhordja majd!
Én kisangyalom!

Korán reggel feltekintek a polcra…
Úgy hallgatja az esőt…
Van egy madár, aki elhordja…
Engedjék el nemrég látott…